تور مسکو

تور مسکو و اطلاع از نرخ تورهای مسکو با پرواز های مختلف و نرخ تور لحظه آخری با کارشناسان تور لارک ۳۶۰ در ارتباط باشید.

تور مسکو

تور مسکو سفر به روسیه، کشوری یخ زده وغرق در سرما که همیشه آن را با فیلم های دوئل تفنگی و به قول خودشان russian roulette شناخته ایم.

تور مسکو

کشوری اروپایی به پایتختی مسکو که ترکیبی بی نظیر از تاریخ و شکوه را به نمایش درآورده است.

تور مسکو یک سفر به کشوری که بیشترین گردشگر را به خود جذب می کند.

با داشتن جاذبه های نمادین و معروف، در تمام فصل های سال گردشگران و توریست های مختلفی را به سوی خود جذب می کند.

مسکو

در راهنمای سفر به مسکو با ما همراه باشید تا جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر زیبا را بهتر بشناسیم. تا بتوانیم تو مسکو را به بهترین شکل اجرا کنیم.

برای تور مسکو از قبل باید برای اخذ ویزا اقدام کنید. ویزای روسیه به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی الصاق می‌شود و برای ۳۰ روز معتبر است.

بهترین تور مسکو از اوایل خردادماه تا اواسط شهریور ماه می‌باشد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بسته به سلیقه شما، هر ۴ فصل سال می تواند بهترین زمان تور مسکو باشد.

تور-ارزان-مسکو

تور مسکو به صورت گروهی و انفرادی برگزار می‌شود. در مورد هتل‌های محل اقامت در مسکو دغدغه نداشته باشید؛ چرا که بهترین هتل‌های دنیا را می‌توانید در مسکو پیدا کنید!

شرایط اخذ ویزای روسیه

برای اخذ ویزای روسیه راه سختی در پیش ندارید. بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، رزرو قطعی هتل محل اقامت، ۲ قطعه عکس ۳×۴، فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی متقاضی و پاسپورت به همراه ۷ ماه اعتبار از مدارک درخواست ویزای روسیه می‌باشد.

حدودا در مدت زمان ۷ روز کاری به درخواست ویزای روسیه پاسخ داده می‌شود و این ویزا به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی الصاق می‌شود.

تور

ویزاهای روسیه برای ۳۰ روز پس از تاریخ صدور معتبر می‌باشند. شما برای درخواست ویزای تور مسکو باید ۱۲۰ دلار برای گروهی و تور مسکو صورت انفرادی ۱۳۰ دلار به سفارت پرداخت کنید.

اطلاعات ضمانت نامه بانکی تور مسکو لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست!

ضمانت نامه‌های تور مسکو از سوی آژانس‌های مسافرتی و با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان دریافت می‌شود. با توجه به اینکه کشور روسیه دارای شرایط پناهندگی نیست

لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست.

تاریخ-روسیه

بهترین زمان سفر به مسکو

حال که تصمیم گرفته ایم تور مسکو را برویم  بهتر است در مورد زمان تور مسکو هم برنامه ریزی کنید تا در بهترین زمان و فصل ممکن سفر خود را انجام دهید.

بهترین زمان سفر برای تور مسکو ماه های آوریل و می اند، یعنی به تاریخ کشور خودمان؛ ماه ها فرودین تا خرداد که دمای هوا بیشتر است روسیه گرم می شود.

پایتخت-روسیه

البته تور مسکو بهتر است در تابستان باشد که شهر گرم می شود و گردشگری هم رونق بهتری پیدا می کند. ولی مسلما هزینه های سفر شما افزایش پیدا خواهد کرد.

پس بهتر است زمان تور مسکو  فصل های بهار و پاییز موکول کنید که گردشگری کاهش یافته است و به طبع آن به دلیل خلوت شدن شهر از مسافران هزینه ها هم کمتر می شوند.

تور مسکو

ولی خب در فصل بهار هم بارش های کمتری شما را غافلگیر می کند و هم از سرما بیشتر در امانید. تور مسکو در زمستان را هرگز به شما توصیه نمی کنیم؛ چرا که زمستان های روسیه واقعا سرد و سوزناک است. به عبارت بهتر، چهره واقعی مسکو را در زمستان می توانید ببنید.

هزینه های تور مسکو

هزینه های تور مسکو شما برای ورود به روسیه با هزینه های خزید بلیط هواپیما و دریافت ویزا و پاسپورت آغاز می شود.

همانطور هم که انتظار دارید بعد از خرید بلیط هواپیما؛ اصلی ترین هزینه های تور مسکو شما در انتخاب محل اقامتتان است.

جاهای-دیدنی-روسیه

در حقیقت یکی از هزینه های اصلی شما درتور مسکو هزینه های اقامتی است و بهتر است برای کاهش هزینه های خود به استفاده از هاستل ها و یا هتل های ارزان تر روی بیاورید.

برای جابجایی در شهر می توانید از انواع اتوبوس و قطار های شهری استفاده کنید تا هزینه هایتان کمتر شده و پولتان را برای گردشگری و لذت بردن از مسکو هزینه کنید.

میزان هزینه هتل های موجو در مسکو از شبی ۱۰۰۰ روبل آغا شده و در هتل های ۵ ستاره به ۱۵۵۰۰۰ روبل نیز می رسد.

تور-مسکو-ارزان

هزینه های خورد و خوراک در تور مسکو نیز برای وعده های غذایی ساده با در نظر گرفتن مواذ غذایی اصلی مانند شیر، برنج، نان، گوشت؛ تخم مرغ و … از هر وعده ۵۰۰ روبل آغاز می شود و سقفی برای آن وجود ندارد.

تور-مسکو

تنها سقف موجود برای هزینه های خورد و خوراک میزان توانایی مالی شماست و هر چقدر دلتان بخواهد می توانید خرج کنید.

همچنین بهتر است بدانید که برای تور مسکو نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید.

کریسمس-روسیه

کیفیت هتل‌های مسکو

هتل‌های مسکو بهترین کیفیت و بی نظیر ترین خدمات رو در بین هتل‌های آسیایی و اروپایی دارند. کیفیت هتل‌های ۳ ستاره مسکو را می‌توانید با بعضی از هتل‌های ۵ ستاره در کشورهای دیگر مقایسه کنید!

نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، موقعیت مکانی هتل محل اقامت شما می‌باشد.

شهر-مسکو

هرچی هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد،

هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید.

Radisson blu و hilton moscow از بهترین هتل‌های شهر مسکو می‌باشند.

شهر-سنپترزبورگ

امنیت گردشگری در مسکو

وضعیت امنیت موجود در روسیه مشابه با دیگر کشور های دنیاست.

پس اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است مورد دزدی قرار بگیرید و سفرتان به تلخی به پایان برسد.

ولی در یک نمای کلی باید گفت هیچ خطر جدی شما را تهدید نمی کند.

بهتر است از به همراه داشتن پول نقد زیاد خودداری کنید و مواردی مانند موبایل، دوربین عکاسی و اشیای قیمتی را هم در جای امنی قرار دهید.

شبهای-روسیه

جاذبه‌های دیدنی مسکو

این شهر به دلیل معماری، به ویژه ساختمان‌های تاریخی آن مانند کلیسای جامع سنت باسیل به سبک معماری روسی با نمای بسیار تزئین شده و رنگارنگ بسیار مشهور است.

در مرکز شهر مسکو، کاخ کرملین به عنوان بنایی از نمادگرایی و تاریخ این شهر قرار گرفته است. علاوه بر این کاخ، با تور مسکو به شهر رنگارنگ و شاد را می توانیددر تور مسکو از آثاری همچون کلیسای جامع مسیح منجی، بنای یادبود فتح فضا و آرامگاه لنین بازدید کنید.

سنپترزبورگ-مسکو

احتمالا می دانید مسکو و سن پترزبورگ دو شهر مهم و اصلی کشور روسیه هستند.

این دو شهر به عنوان پرگردشگرترین شهرهای روسیه نیز شناخته می شوند و بیشتر مسافرانی که قصد سفر به روسیه و خرید تور مسکو را دارند

بازدید از جاذبه های گردشگری این دو شهر را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

البته جاذبه های گردشگری روسیه در سراسر این کشور وجود دارند و باعث شده اند هر شهر روسیه به تنهایی حکم یک کشور زیبا را داشته باشد.

اما در این مطلب به طور خاص به معرفی زیباترین ها و مهمترین های را در تور مسکو میپردازد 

واحد-پول-روسیه

عبور رودخانه مسکو از کنار این شهر خود به تنهایی باعث زیبایی طبیعی این شهر شده است. مکان های زیر برخی از مهمترین و زیباترین جاذبه های گردشگری مسکو هستند:

کلیسای سنت باسیل

این کلیسا یکی از مشهورترین کلیساهای جهان است.

اگر نام مسکو را در گوگل جستجو کنید و به قسمت تصاویر رجوع کنید، بیشترین تصویری که مشاهده می کنید تصویر کلیسای سنت باسیل است.

گردشگری-مسکو

این کلیسا که در حدود ۴۵۰ سال پیش ساخته شده در سال ۱۹۲۹ به موزه تبدیل شد. معماری عجیب این کلیسا از گنبدهای رنگارنگ و با ارتفاع های مختلف تشکیل شده است.

کلیسای جامع سنت باسیل (روسی: Собор Василия Блаженного) که با نام کلیسای جامع پکروفسکی نیز شناخته می‌شود

یکی از بناهای تاریخی و زیبای شهر مسکو است این کلیسای جامع در میدان سرخ، مسکو قرار دارد و به دستور ایوان مخوف ساخته شد و بلندترین بنای شهر مسکو تا سال ۱۶۰۰ میلادی به‌شمار می‌رفت.که در تور مسکو به دیدن این مکان زیبا میرویم 

واحد-پول-روسیه

سازه اصلی «کلیسای تثلیث» و بعدها «کلیسای جامع تثلیث» است که هشت کلیسای دیگر دور آن هستند و کلیسای دهم نیز در سال ۱۵۸۸ ساخته شد.

این بنا در سال ۱۹۲۹ میلادی، در راستای سکولاریزاسیون به‌طور کامل تبدیل به موزه شد. از سال ۱۹۹۰ این بنا به همراه کاخ کرملین و میدان سرخ به عنوان یکی از میراث‌های جهانی یونسکو شناخته شد.

چنین نقل شده است که ایوان مخوف، چنان تحت تأثیر معماری این کلیسا قرار گرفت که دستور داد تا چشم‌های معمار آن، پوستنیک یاکلووف را کور کنند

تا دیگر نتواند بنایی به این زیبایی طراحی کند، تا روزی رقیب این سازه نشود. ابعاد این بنای زیبا حدود ۴۰ در ۵۰ متر است.

مسکو-سنپترزبورگ

متروی مسکو

قطارها، دیوارها، ستون ها، سیستم های روشنایی و هر آنچه که در ایستگاه های متروی مسکو می بینید ذره ای از تاریخ هستند.

مترو-مسکو

با استفاده از سیستم متروی این شهر می توانید در تونل زمان سفر کنید و در هر ایستگاه تکه ای از تاریخ را از قاب ایستگاه های مترو ببینید.در تور مسکو به بازدید از این موزه میرویم.

متروی شهر مسکو بسیار قدیمی بوده، اما همچنان دارای ساختاری قدرتمند و پیچیده است.

موزه-مترو-روسیه

۷ آسمان خراش استالین 

این مجموعه زیبا ترکیبی از ساختمان هایی است که به سبک معماری استالینیستی ساخته شده است.

در حال حاضر این ۷ ساختمان به عنوان ساختمان دانشگاه دولتی مسکو، هتل اوکراین، ساختمان وزارت امور خارجه روسیه، دو مجتمع مسکونی، ساختمان اداری برج دوشکین و هتل لنینگراد شناخته می شوند.

اقتصاد-روسیه

پیش از اینکه به سراغ معرفی مکان های دیدنی سن پترزبورگ برویم پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای تور مسکو (روسیه) را مطالعه کنید.

تور-ارزان-مسکو

 

معماری خانه‌های مسکو

با داشتن بیش از ۴۰ درصد از قلمرو خود با فضای سبز، یکی از سبزترین پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ اروپا و جهان است که دارای بزرگترین جنگل در یک منطقه شهری در مرزهای خود – بیش از هر شهر بزرگ دیگر است.

ظاهر این شهر تا قرن ۱۸ تغییر زیادی نکرد. خانه ها از چوب کاج و صنوبر ساخته شده بودند ، سقف‌های پوشیده شده با چمن و یا پوشیده از درخت توس.

مسکو-پایتخت-روسیه

بازسازی مسکو در نیمه دوم قرن هجدهم نه تنها به علت آتش سوزی مداوم بلکه به درخواست طبقه اشراف نیاز به تغییر داشت. بخش اعظم شهر چوبی توسط ساختمان هایی به سبک کلاسیک جایگزین شد.

میدان سرخ

بسیاری از خیابان‌های اصلی پایتخت روسیه به میدان سرخ مسکو منتهی می‌شوند.

فارغ از اهمیت تاریخی این میدان، مهم‌ترین بناهای تاریخی این شهر در نزدیکی میدان سرخ قرار دارد.یکی از امکان دیدینی که در تور مسکو به آن سری میزنیم میدان سرخ میباشد

میدان سرخ یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری مسکو محسوب می‌شود که در طول تاریخ ۱۰۰۰ ساله خود به یکی از مهم‌ترین مراکز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور روسیه بدل شده است.

میدان-سرخ

 

بسیاری از گردشگران تصور می‌کنند که میدان سرخ شهرت خود را در زمان حاکمیت جریان‌های کمونیستی به‌دست آورده است؛

این در حالی است که قدمت بسیاری بناهای موجود در این میدان به قرون‌وسطا می‌رسد.

میدان سرخ مسکو به‌همراه بسیاری از بناهای تاریخی واقع در آن همچون کلیسای سنت باسیل در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

میدان سرخ مسکو امروزه نیز میزبان مهم‌ترین رویدادهای کشور روسیه از جمله جشن جهانی سال نو و رژه پیروزی است.

ویزا-روسیه

این بنا به عنوان نماد مسکو شناخته می شود و میدان اصلی و مرکزی مسکو است.

تمام خیابان های اصلی مسکو که به بزرگراه ها متصل می شوند در نهایت به این میدان می رسند. اهمیت میدان سرخ به این دلیل است که وقایع مهمی را در دل خود نهفته است.

همچنین این بنا به عنوان قلب روسیه نیز شناخته می شود و در مرکز روسیه نیز قرار دارد.

نگارخانه ترتیاکوف

نگارخانه ترتیاکوف واقع در شهر مسکو، پایتخت روسیه، مهم‌ترین گنجینه هنرهای ظریفهٔ روسی است. پاول ترتیاکف از ۱۸۵۶ گردآوری تابلوهای نگارگران روس را آغاز کرد.

این کار او به پدید آمدن گنجینه هنرهای ملی انجامید.

طی نزدیک به یکصدوپنجاه سالی که از بنیاد این موزه می‌گذرد، بیش از ۱۳۰ هزار تابلوی نقاشی، پیکر و شمایل کار نقاشان نامی و هنرمند روس در سده‌های یازده تا ۲۰ در آن گرد آمده است.

نگارخانه-ترتیاکوف

علاقه‌مندان برای بازدید کامل باید از ۵۲ تالار موزه که هریک به دوره زمانی ویژه‌ای تعلق دارد عبور کنند. تابلوهای گنجینه هنری ترتیاکف نه تنها از دیدگاه هنری بلکه از نظر اجتماعی هم جالب توجه است.

از روی تابلوها می‌توان با آداب و رسوم زندگی مردم روسیه در سده‌های گذشته آشنا شد.

تابلوهای نقاشی «بریولف» با دیدی روانشناسانه کشیده شده و از این لحاظ، ظرافت و دقت خاصی دارد.

کارهای نقاشانی مانند «ونتسیانف»، «تراپینین»، «فدوتف» و بسیاری آثار دیگر که در این گنجینه وجود دارد از بهترین آثار هنر واقع‌گرایانه جهان به شمار می‌روند.

آثار با عظمت رپین، آیوازفسکی و شیشکین نیز از جمله ذخایر این محل است.

آسمان‌ نمای مسکو

آسمان نمای مسکو یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین آسمان نماها در جهان است و در عین حال یکی از جاذبه‌های گردشگری مسکو محسوب می‌شود که در سال های ۱۹۲۷ – ۱۹۲۹ ساخته شده است.

آسمان‌-نمای-مسکو

این آسمان نما همه روزه به غیر از سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب برای بازدید علاقه‌مندان نجوم باز است.

 

تئاتربولشوی

تئاتربولشوی مسکو یکی از مهم‌ترین سالن‌های تئاترمسکو و روسیه به‌شمار می‌رود و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه است.

تاتر-بولشوی

در طول تاریخ، ساختمان تئاتر بولشوی سه بار در آتش سوخته است.

در پایان قرن ۱۸ میلادی، دسته‌ی نوازندگان تئاتر تنها شامل ۱۳ نفر بود و پس از نوسازی و دوبرابر شدن فضای سالن، این رقم به ۷۰۰ هنرمند رسید.

اگر به تئاتر، اپرا، باله و موسیقی به‌خصوص از نوع روسی آن علاقمند هستید، بازدید از تئاتر بولشوی مسکو را به هیچ وجه از دست ندهید.

تورهای تئاتر به زبان انگلیسی و روسی در این مکان برگزار می شود.

تاتر-بولشوی-مسکو

تئاتر مالی

تئاتر مالی مسکو در کشور روسیه و استان مسکو و شهر مسکو واقع شده است. تئاتر مالی مسکو از دیدنی های تور مسکو است که در منطقه‌ تورسکوی مسکو قرار دارد

تاتر-مالی

میدان مانژ

این میدان در بخش پایینی شهر قرار داشته و بخش عظیمی از آن را در بر گرفته است.

میدان مانژ همچنین از طریق خیابان Tverskaya در نهایت به میدان سرخ می رسد و بغیر از جنبه های هنری خود این میدان، جاذبه های دیدنی بسیاری نیز در اطراف آن قرار دارد.

میدان-مانژ

بنای یادبود فتح فضا

این بنای تیتانیومی عظیم برای یادبود برنامه های فضایی روسیه ساخته شده است و در حدود۱۰۷ ارتفاع دارد.

بنای یادبود فتح فضا در سال ۱۹۶۴ ساخته شد و موشکی را به نمایش گذاشته است که در راه رسیدن به فضا است.

یاد-بود-فتح

در زیر این بنای یادبود موزه‌ ملی فضا قرار دارد که به تازگی درهای آن برای بازدید عموم گشوده شده است.

پارک VDNK در مجاورت این منطقه قرار دارد و جاذبه‌های فضایی بسیاری را در آنجا می‌توان مشاهده کرد.

فتح

کیلومتر صفر روسیه

کیلومتر صفر یا نقطه صفر مسکو نمادی دایره‌ای از جنس برنز است که در نزدیکی میدان سرخ بر روی زمین حک شده و از آنجا فاصله کشورهای دیگر با مسکو سنجیده می‌شود. 

این نقطه در بین میدان سرخ و مانژ قرار دارد و قبل از نصب نشان نقطه صفر، مسافت‌ها از ساختمان اصلی اداره پست مسکو حساب می‌شدند.

کیلومتر-صفر-مسکو

امروزه کیلومتر صفر تبدیل به یکی از دیدنی‌های شهر مسکو طی بازدید گردشگران شده است.

 مردم محلی اعتقاد دارند اگر کسی روی نشان ایستاده و سکه‌ای بالای شانه‌اش پرتاب کند و آن سکه داخل دایره برنزی بیفتد، آرزوی وی برآورده شده و متبرک می‌شود.

همیشه می‌توان مردمی را در اطراف نقطه صفر مشاهده کرد که وقتی کسی نگاه نمی‌کند، مشغول جمع‌آوری سکه‌ها هستند.

البته بنا به خرافات روسی، این سکه‌ها را اگر آدم بدی پرت کرده باشد حامل انرژی منفی می‌شوند و اگر کسی آن‌ها را بردارد، دچار بیماری و بدیمنی می‌شود.

کاخ کرملین

واژه کرملین به معنی اژدها است که با توجه به نمای ظاهری بنا، خیلی هم بی ربط به نظر نمی رسد.

کرملین شامل پنج کاخ و چهار کلیسای جامع می شود که دور تا دور آن را دیوارهای کاخ احاطه کرده اند.

بزرگترین بخش این مجموعه کاخ بزرگ کرملین است که دارای ۷۰۰ اتاق می باشد و مربوط به قرن ۱۹ میلادی است.

تور-لحظه-آخری-روسیه

کرملین در روزهای پنجشنبه باز نیست و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

تقریبا می توان گفت هیچکس نمی تواند به این شهر سفر کند و از کاخ کرملین بازدید نکند. کاخ ها همیشه از زیباترین و محبوب ترین جاذبه های هر شهر و کشور هستند.

کاخ های حیرت انگیز استانبول یا حتی همین کاخ های شکوهمند تهران خودمان نیز از جاذبه های گردشگری جذابی هستند که توجه هر توریستی را به خود جلب می کنند.

این کاخ مرکز تزارهای روس بوده است و اکنون روسای جمهور این کشور در آن قرار دارند.

بیشتر مراسم های رسمی بزرگ روسیه در میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین برگزار می شود.

کاخ کرملین یکی از انگیزه های اصلی گردشگران برای سفر به روسیه محسوب می شود.

روسیه

غذای های معروف مسکو

از آنجا که آب و هوای روسیه بسیار سرد است و بدن برای تامین انرژی لازم خود نیاز به مواد غذایی بیشتری دارد،

تقریبا تمام غذاهای محلی روسیه پر از چربی ها و کربوهیدرات هاست.

غذاهای محلی و خاص هر منطقه و کشوری مسلما دارای جذابیت های خود است و امتحان کردن آنها خالی از لطف نیست.

حتی هدف سفر برخی افراد نه گردشگری و توریسم، که فقط و فقط شکم گردی است! در ادامه با معرفی خوشمزه ترین غذاهای روسیه و مسکو با ما همراه باشید.

راویولی

خب حتما این نام برای شما آشناست و می دانید که نام یک نوع پیراشکی است. اما این پیراشکی با ترکیب ایرانی آن کاملا متفاوت است

و معمولا با گوشت پر می شود.در تور مسکو میتوانیم تجربه این غذای لذیذ را داشته باشیم.

راویولی

این پیراشکی را با کره و خامه ترش سرو می کنند و مقداری سبزیجات برروی آن به عنوان تزئین قرار می دهند.

بورش 

این غذا در حقیقت نوعی آبگوشت پر از سبزی و مسلما مخصوص روس هاست. بورش یک سوپ خوشمزه است که از مواد اصلی آن ریشه چغندر است

که رنگی بنفش به غذا می دهد.در تور مسکو میتوانیم تجربه این غذای لذیذ را داشته باشیم.

بورش-روسی

 

از مواد اصلی موجود در این غذا گوشت گاو و کلم را باید معرفی کنیم که به وفور در غذا موجود اند.

بلینی

این خوراکی خوشمزه هم در حقیقت نوعی پنکیک نازک است که به عنوان نمادی از گرما و خورشید در مسکو است.در تور مسکو میتوانیم تجربه این خوراکی خوشمزه را داشته باشیم.

بلینی

این غذا را با گندم سیاه آماده می کنند و طعمی شیرین دارد که در بیشتر رستوران ها و دکه های خیابانی روسیه به وفور پیدا می شود.

پیروگ

پیروگ روسی، که البته نوعی لهستانی هم دارد، نوی کیک است. این پای خوشمزه با انواع شیرینی جات پر شده و لایه ای پیراشکی مانند برروی آن قرار دارد.

در تور مسکو میتوانیم تجربه این غذای لذیذ را داشته باشیم.

پیروگی

البته پیروگ نوعی دسر است که در فرهنگ ما کمتر شناخته شده است و ممکن است خیلی باب میل نباشد.

سولیانکا

این غذای خوشمزه در حقیقت نوعی سوپ است که خورش مانند است.

این غذا به سه طریق طبخ می شود، با ماهی، گوشت و یا قارچ که در آن ترشی، پیاز، ادویه جات و خامه ترش نیز استفاده می شود.در تور مسکو میتوانیم تجربه این غذای لذیذ را داشته باشیم.

سولیانکا

برای سفارش این غذا می توانید از پیش سفارش بدهید که با چه نوع موادی طبخ شود.

تولای

این خوراکی خوشمزه یک نوع شیرینی است که طعم اصلی خود را مدیون استفاده از زنجبیل است. این شیرینی زنجبیلی در همه جای روسیه پیدا می شود ولی معروف ترین آنها همین تولا است.

این شیرینی خوشمزه با مربا و عسل پر می شود و به عنوان سوغات از بهترین انتخاب های ممکن است.

تولای-شیرینی

شکلات آلنکا

این شکلات از موارد خاص و نوستالژی روسی است که همچنان بسته بندی گذشته خود را حفظ کرده است

و کودک خندان روی عکس سال هاست نقش خود را برروی این شکلات خوشمزه نگهداشته است.

اگر در تور مسکو خود به دنبال خرید سوغات هستید برای خرید سوغات یکی از بهترین گزینه ها است 

آلنکا-شکلات

شکلات آلکنا از سال ۱۹۶۵ در روسیه تولید می شود یک نوستالژی همیشگی در روسیه است و مانند بسکوییت مادر در کشور ماست!

ژارکویه 

ژارکویه یکی از غذاهای حجیم و پر گوشت روسی است که طرفداران بسیاری دارد و در حقیقت خورش گوشت است.در تور مسکو میتوانیم تجربه این غذای لذیذ را داشته باشیم.

برای تهیه آن از گوشت تکه تکه شده، هویج، کرفس، سیب زمینی و جعفری استفاده می شود و از سیر و پیاز و شوید برای مزه دار کردن گوشت آن استفاده می کنند.

ژارکیه 

در تمام رستوران های روسیه این غذا به عنوان غذای اصلی سرو می شود و غذایی آب دار و خوشمزه است.

خلودتز

شاید خلودتز از نظر ظاهری چندان زیبا نباشد و خوشمزه به نظر نیاید، اما این غذای خارق‌العاده و سنتی روسیه بسیار لذیذ است

و ریشه ‌اش به زمانی بر می ‌گردد که مردم به دنبال راه‌ های خلاقانه برای نگه‌داری از گوشت بودند.

خلودتز

یکی از وقت گیرترین غذاهای روسی استیک خلودتز است که پختنش بیش از هفت ساعت طول می‌ کشد و تقریبا به همین میزان زمان نیاز دارد تا خنک شود.
گوشت تازه به مدت هفت ساعت پخته می‌ شود و سپس به قطعات کوچکی تقسیم می ‌شود

بعد از آن آبی که گوشت را در آن پخته ‌اند را بر رویش می ‌ریزند و در آخر نیز غذا را در یخچال می ‌گذارند و اگر تمام مراحل درست انجام شده باشند، آب گوشت تبدیل به ژله می ‌شود.

که در تور مسکو به دیدن این مکان های زیبا سری میزنیم برای سرو این غذا

خلودتز یکی از پیش غذاهای معروف روسیه است و معمولا با سس خردل سرو می‌ شود.

مسیر دسترسی

۴ فرودگاه بین‌المللی، ۹ ایستگاه راه‌آهن و مترو مسکو که یکی از عمیق‌ترین تونل‌های دنیا است، در این شهر قرار دارد.

مترو مسکو با ۱۸,۵۵۵ ایستگاه پس از مترو توکیو بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های مترو دنیا دارد.

با این اوصاف به‌راحتی می‌توانید در این شهر از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر سفر کنید.

متروی مسکو سامانه قطارهای شهری کلان‌شهر مسکو است.

متروی مسکو با داشتن ۱۲ خط فعال، ۱۸۰ ایستگاه و مسیری به طول ۲۹۸ کیلومتر، یکی از قدیمی‌ترین خطوط متروی شهری در جهان است.

مترو-مسکو

متروهای این شهر بسیار عمیق هستند و پله برقی‌هایی به طول بیش از ۱۰۰۰متر مردم را حمل می‌کنند.که در تور مسکو به دیدن این مکان های زیبا سری میزنیم

مرکز بین‌المللی کسب و کار مسکو، یک منطقهٔ تجاری، بازرگانی، مسکونی، تفریحی با محوریت کسب و کار، در مسکو است.

 

آب و هوای شهر مسکو

مسکو شهریست با آب و هوای مرطوب قاره ای در تابستان ها دارای هوایی معتدل و شرجی بود که تاکنون بیشترین دمای گزارش شده در این شهر برابر با ۳۶ درجه سانتی گراد می باشد.

فصل تابستان فصلی است که بهترین زمان برای اجرای تور مسکو است و بیشترین گردشگران را به خود جذب کرده و از سراسر دنیا جهت مشاهده جاذبه های دیدنی به این شهر سفر می کنند.

آب-و-هوای-روسیه

مسکو زمستان هایی بسیار سرد و طولانی و حتی می توان گفت طاقت فرسایی دارد. کمترین دمایی که تاکنون در این شهر اعلام شده، در ماه ژانویه بوده است.

این دما برابر با عدد منفی ۴۲ درجه سانتی گراد بوده است. مسکو به علت تجربه تغییرات آب و هوایی بسیار زیادی که مابین ماه های زمستان و تابستان وجود دارد، دارای نوسانات سطح بارندگی می باشد.

موقعیت و جمعیت شهر مسکو

مسکو در اروپا به عنوان بزرگترین کلان شهر و همچنین در دنیا به عنوان بزرگترین منطقه شهر نشین شناخته شده است. این شهر پایتخت کشور روسیه و جز پر جمعیت ترین شهر روسیه است.

مسکو شهری است که قرن ها جز بزرگترین شهر روسیه یا جماهیر شوروی است.

بنا-تاریخی

پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی جمعیت کشور روسیه مخصوصا در مناطق و شهر های سیبری و سردسیر، رو به کاهش بود اما شهر مسکو در این زمان توانست برتری خود را نسبت به سن پترزبورگ و الباقی مناطق این کشور اثبات کند.

شهر موسکودر مرکز کل نمایشگاه های کل روسیه V V C، منطقه ای که ایستگاه هواشناسی در آن واقع شده است، دارای ارتفاعی برابر با ۴۵۶ متر از سطح دریا است.

تور-مسکو-ارزان

شایان ذکر است مسکو از لحاظ نژادی یکسان است، بر اساس آمار ۲۰۰۲ ۸۷ درصد جمعیت شهر مسکو، از نژاد روس است.

 

ایجاد شده با  توسط تیم تور لارک ۳۶۰

به اشتراک بگذارید:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 91031880-021 تماس بگیرید.