تفریحات آبی قشم

تفریحات آبی قشم

رزرو-تور-اینجا-کلیک-کنید

تفریحات آبی قشم

جزیزه قشم بیشترین تفریحات آبی را دارد که شامل :

قایق سواری در تفریحات آبی قشم

قایق سواری یکی از تفریحات آبی قشم است . کسانی که به تفریحات آرام و دلپذیر علاقه دارند میتوانند در کنار دوستان و خانواده این تفریح لذت بخش را تجربه کنند . شما می توانید سوار به قایق به بازدید از جنگل زیبای حرا و جزایر ناز قشم بروید و تماشای دلفین ها و هیجان دریا گردی تجربه کنید . سوار قایق شدن هیچ محدودیتی ندارد اما پوشیدن جلیقه نجات برای تمامی افراد داخل قایق الزامی است . اگر آب و هوا مساعد نبود و دریا طوفانی بود لطفا برنامه قایق سواری را حذف کنید و به زمان دیگری موکول کنید.

400bdb0f04780b4201a46c5ece4f3195

پارک آبی قشم

پارک های آبی همیشه بهترین گزینه برای تجربه هیجان هستند . پارک آبی قشم با وسعت ۲ هزار متر مربع یکی از باکیفیت ترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران محسوب می شود ، مجموعه ای بزرگ که هر تفریحی فکرش را بکنید در آن پیدا می شود .این پارک آبی دارای بخش هایی مانند سونا ، جکوزی ، غواصی ، شاتل ، استخر موج ، حمام ، سرسر های آبی ، سالن بیلیارد ، دوچرخه سواری و رستوران ها و کافی شاپ های بی نظیر می باشد . ورود برای عموم آزاد است اما کودکان کمتر از ۶ سال ، افرادی که دچار بیماری قلبی و پوستی هستند و زنان باردار ، استفاده از سرسره های آبی برای آن ها ممنوع است همچنین استعمال دخانیات در تمامی بخش های پارک ممنوع است.

Untitled

 

بنانا سواری در تفریحات آبی قشم

بنانا سواری در تفریحات آبی قشم حقیقت همان شاتل سواری است با مقداری تفاوت جزئی است ،تیوپ آن به شکل موز طراحی شده و با سرعت فراوران روی آب حرکت می کنید .باید با همراهان خود سوار آن شوید و امکان تنهایی سوار شد نیست ، روی هر بنانا ۶ تا ۸ نفر میتوانند سوار شوند . برای حفظ تعادلتان روی بنانا باید خم بشید و دو دسته پایین که نزدیک جای پایتان است محکم بگیرید در غیر این صورت تیوپ بر میگردد و تمام سرنشینان حسابی آب تنی میکنند. برای تجربه این تفریح هیجان انگیز همه افراد باید جلیقه نجات تن کنند و کودکان همراه والدین خود سوار شاتل بنانا شوند ، و همچنین این تفریح برای بیماران قلبی و تنفسی ،زنان باردار و کودکان کمتر از ۱۰ سال ممنوع است.

376379 813

غواصی در تفریحات قشم

برای افرادی که عاشق دریا هستند و کنجکاو دنیای زیر آب هستند ، تجربه غواصی بهترین گزینه است. طبیعت زیر دریای نیلگون خلیج فارس هزار برابر زیبا تر از طبیعت و اکو سیستم روی آب آن است .زمانی که شما در حال غواصی در زیر آب هستید ، شاهد انواع ماهی های خاص ، لاک پشت های زیبا و کهن سال و انواع مختلفی از مرجان ها باشید .لباس های مورد نیاز غواصی و تمامی تجهیزات لازمه در سایت ها وجود دارند و فقط شما در صورت نیاز همراه خود حوله و دمپایی داشته باشید . برای غواصی اگر شنا بلد نبودید مربی ماهر شمارا همراهی میکند . کودکان کمتر از ۱۲ سال و افراد بالای ۵۰ سال اجازه غواصی در قشم را ندارند.

Diving in Qeshm

اسکوتر زیر دریایی قشم

اسکوتر دریایی جزو پر ترفدارترین تفریحات آبی قشم اسن که به روشی ساده تر و مدرن تر برای غواصی و تجربه دنیای زیر آب است.اسکوتر زیر دریایی برقی است و کلاهک هوا دارد شما روی آن سوار میشوید و کپسول اکسیژن برای تنفس به شما وصل است و داخل کلاهک نفس میکشید و در تمام مدت مربی شمارا همراهی میکند . این تفریح برای افرادی که دارای ناراحتی قلبی و یا فشار خون دارند و همچنین کودکان کمتر از ۱۰ سال ممنوع است .

Untitled888

جت اسکی در تفریحات آبی قشم

جت اسکی تفریح آبی و جذاب پر طرفداری است که هم به صورت تکی هم گروهی میتوانید سوارشید و نیازی به داشتن مهارت قبلی نیست، کافیست که دستگیر گاز را بپیچانید و حرکت کنید. راندن جت اسکی فقط در محدوده مشخص شده امکان پذیر است و در صورت بد بودن شرایط جوی دریا امکان اجاره و استفاده از جت اسکی وجود ندارد . برای همه افراد پوشیدن جلیقه نجات الزامی است و زنان باردار و افراد دچار بیماری قلبی و تنفسی نمیتوانند از این تفریح بهرمند شوند . و همچنین افراد زیر ۱۸ سال باید همراه بزرگسال داشته باشند .

اسکی

پرواز با پاراگلایدر در تفریحات آبی قشم

تفریح پر طرفدار و جذاب پاراگلایدر در تور قشم هم وجود دارد . که جزو بهترین تفریحات قشم محسوب می شود که شما میتوانید پروازی شیرین و هیجان انگیز را در آسمان قشم و بر فراز دریایی نیلگون و وسیع زیبای خلیج فارس را تجربه کنید .شما به همراه خلبان بر روی سراریزی کوه می روید و همراه مربی در انتهای دامنه از کوه جدا می شوید و کم کم ارتفاع میگیرید .برای تجربه این تفریح خفن و هیجان انگیز نیازی به مهارت قبلی و یا آموزش نیست.

تفریحات آبی قشم

 

 

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

به اشتراک بگذارید:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 91031880-021 تماس بگیرید.