اقامتگاه های کویر مصر

اقامتگاه های کویر مصر

اقامتگاه های کویر مصر

تور-کویر-مصر

اقامتگاه های کویر مصر را بیشتر بشناسیم

در تور کویر مصر یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت برای مسافران، اقامتگاه یا محل اقامت تور است. در ادامه می خواهیم شما را با بهترین اقامتگاه های کویر مصر آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اقامتگاه بومگردی در کویر مصر

 

کویر مصر بواسطه توریستی بودن، دارای اقامتگاه های زیادی در اطراف خود است. اقامتگاه هایی که تعدادی از آنها دارای حال و هوای سنتی خاصی هستند و اقامت یک شب در آنها می تواند تجربه ای وصف نشدنی را به همراه داشته باشد. در ادامه تعدادی از برترین اقامتگاه های کویر مصر معرفی شده اند.

اقامتگاه های کویر مصر

اقامتگاه های که در تور کویر مصر مورد استفاده قرار می گیرند، مختلف و البته متنوع اند و هر آژانس برگزار کننده بسته به قراردادی که دارد یک اقامتگاه خاص را انتخاب می کند. عموما این اقامتگاه ها در روستاهای مختلف شهرستان خور شامل روستای مصر، روستای جندق و روستای گرمه واقع شده اند. در این بخش تعدادی از بهترین اقامتگاه ها در تور کویر مصر معرفی می شوند.

اقامتگاه عمو نوروز در خور

اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز در شهر دیدنی خور و در نزدیکی کویر مصر قرار دارد. این اقامتگاه در بافت سنتی شهر خور واقع شده است و دارای ۱۱ واحد اتاق است و طرفیت ۵۰ نفر مسافر است. ۳ اتاق از این اقامتگاه دارای سرویس اختصاصی (حمام و توالت فرنگی) و ۸ اتاق دیگر آن دارای سرویس مشترک می باشند.

  • آدرس اقامتگاه عمو نوروز: استان اصفهان، شهر خور، مطقه خور، خیابان امام زاده سید داوود، کوچه محمدی

 

اقامتگاه عمو نوروز در خور

 

اقامتگاه کاریز در روستای مصر

اقامتگاه بوم گردی کاریز در شهر دیدنی خور و در روستای مصر (نزدیک کویر مصر) قرار دارد. این اقامتگاه دارای ۱۲ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۴۸ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس اقامتگاه کاریز: استان اصفهان، شهر خور، روستای مصر که یکی از اقامتگاه های کویر مصر است

 

اقامتگاه کاریز در روستای مصر

اقامتگاه شنزار در روستای مصر

اقامتگاه بوم گردی شنزار در روستای مصر و نزدیک به کویر مصر قرار دارد و یکی از اقامتگاه های کویر مصر است. این اقامتگاه دارای ۱۲ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۸۰ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس اقامتگاه شنزار: استان اصفهان، شهر خور، روستای مصر، بلوار اصلی، روبروی سوپر مارکت سادات

 

اقامتگاه شنزار در روستای مصر

 

اقامتگاه افضل در روستای مصر

اقامتگاه بوم گردی افضل مصر در روستای زیبای مصر واقع گردیده است و یکی از اقامتگاه های کویر مصر است. این اقامتگاه دارای ۱۵ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۸۰ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس اقامتگاه افضل: استان اصفهان، شهر خور، روستای مصر

 

 افضل در روستای مصر

 

اقامتگاه آتشونی در روستای گرمه

اقامتگاه بوم گردی آتشونی در روستای گرمه (از توابع شهر خور) قرار دارد و یکی از اقامتگاه های کویر مصر است. این اقامتگاه که قدمتی حدودا ۳۰۰ ساله دارد، دارای ۲ مهمانسرا می باشد و مجموعا ۱۲ واحد اتاق در آن قرار دارد.

  • آدرس اقامتگاه آتشونی: استان اصفهان، شهر خور، روستای گرمه

 

آتشونی در روستای گرمه

 

واحد اقامتی قلعه جندق در روستای جندق

اقامتگاه بوم گردی قلعه جندق در روستای جندق (از توابع شهر خور) واقع گردیده است. این اقامتگاه دارای ۲۰ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۸۰ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس اقامتگاه قلعه جندق: استان اصفهان، شهر خور، روستای مصر که یکی از اقامتگاه های کویر مصر است

 

 قلعه جندق در روستای جندق خور

 

هتل تی دا در روستای فرحزاد

هتل سنتی تی دا در روستای فرحزاد (از توابع خور) قرار گرفته است و یکی دیگر از اقامتگاه های کویر مصر می باشد این اقامتگاه دارای ۱۷ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۴۲ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس هتل سنتی تی دا: استان اصفهان، شهر خور، شهرستان خور و بیابانک، روستای کویری مصر، روستای فرحزاد

 

هتل سنتی تی دا

هتل کویری بالی در خور

هتل کویری بالی در شهر خور واقع شده است و جزء اقامتگاه های کویر مصر است. این اقامتگاه دارای ۳۶ واحد اتاق یا سوئیت است و ظرفیت ۱۳۶ نفر مسافر را دارد.

  • آدرس هتل کویری بالی: استان اصفهان، شهر خور، میدان فاطمی

 

هتل کویری بالی

 

اقامتگاه تور کویر مصر گروه طبیعتگردی لارک

گروه طبیعت گردی لارک بواسطه سالهای متمادی که در زمینه تور کویر مصر فعالیت می کند و کاملا به محیط این منطقه کویری آشنا است، اقامتگاه ساحل کویر ۲ در روستای فرحزاد را برای تورهای کویر مصر خود انتخاب کرده است. در ادامه ضمن معرفی اقامتگاه های کویر مصر، به دلایل این انتخاب پرداخته شده است.

اقامتگاه ساحل کویر ۲ در روستای فرحزاد

اقامتگاه بوم گردی ساحل کویر ۲ در روستای فرحزاد خور واقع شده است که جزء اقامتگاه های کویر مصر است این اقامتگاه در حال حاضر دارای ۶ واحد اتاق است و طرفیت ۳۰ نفر مسافر را دارا می باشد. این اقامتگاه همچنین دارای شاه نشین و چاله آتشی می باشد که موجب می شود. مسافران در اقامت شبانگاهی خود در این مکان، حال و هوای خاصی را تجربه نمایند. برتری ویژه این اقامتگاه در مقابل سایر اقامتگاه های اطراف کویر مصر ایستکه اقامتگاه ساحل کویر در انتهای روستای مصر و دقیقا نزدیک به تپه ها یا رمل های شنی قرار دارد. این قضیه از آنجایی اهمیت دارد که معمولا تورهای کویر مصر، روز آخر خود را به بازدید از این مکان اختصاص می دهند و به سمت این تپه ها می روند، لذا نزدیکی به رمل های شنی کویر مصر باعث دسترسی راحت تر و اذیت کمتر مسافران می شود و برای انجام تفریحات مرتبط با آن (نظیر سافاری، موتورسواری ATV و شترسواری و …) نیاز به سوار شدن به ماشین و طی مسیر ندارند.

  • آدرس اقامتگاه ساحل کویر ۲: استان اصفهان، شهر خور، انتهای روستای مصر، روستای فرحزاد

 

اقامتگاه ساحل کویر 2

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

به اشتراک بگذارید:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 91031880-021 تماس بگیرید.