تور کوش آداسی

تور کوش آداسی و اطلاع از نرخ تورهای کوش آداسی با پرواز های مختلف و نرخ تور لحظه آخری با کارشناسان تور لارک ۳۶۰ در ارتباط باشید.

تور کوش آداسی 24 آذر
نام هتل
ستاره
قیمت
13970000
15470000
23470000
خدمات تور:

پنج شب و شش روز اقامت در هتل پرواز رفت و برگشت بیمه مسافرتی لیدر ترانسفر رفت و برگشت

تور کوش آداسی

در صورتی‌ که قصد سفر به کشور ترکیه را دارید اما هنوز از شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید، اطمینان ندارید، پیشنهاد ما این است که شهر کوش آداسی را در لیست خود قرار دهید.

قیمت-تور-کوش-آداسی

در سال‌های اخیر این شهر با محبوبیت بسیاری در بین گردشگران رو‌به‌رو شده است و از همین رو امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در آن ساخته شده‌‌اند.

برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی و شرایط تور کوش آداسی لطفا با همکاران ما در لارک ۳۶۰ هراه باشید 

تور کوش آداسی

شما با سفر به کوش آداسی می‌توانید از اسکله دیدنی این شهر بازدید نمایید و ساعاتی آرامش بخش را به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید و همچنین سافاری این شهر یکی از جاذبه‌های تفریحی آن به‌شمار می‌آید که گردشگران بسیاری علاقه‌مند تجربه آن می‌باشد.

پارک ملی یکی از مکان‌هایی است که نباید بازدید از آن را از دست دهید و پارک آبی این شهر یک تفریح هیجان‌انگیز و به یاد‌ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ساحل-کوش-آداسی

غار زئوس دیگر جاذبه تاریخی و دیدنی تور کوش آداسی به‌شمار می‌آید که می‌توانید در آب‌های شفاف آن شنا کنید و لذت ببرید.

تجربه حمام ترکی می‌تواند یک تجربه بسیار به یاد ماندنی برای علاقه‌مندان به آن باشد و به‌علاوه همه این تجربه‌ها، بازدید و خرید از بازارهای هفتگی می‌تواند یک تفریح خاطره‌انگیز برای هر گردشگر باشد.

تور-لحظه-آخری

مدت زمان اقامت تور کوش آداسی

مدت زمان تور کوش آداسی، معمولا ۶ یا ۷ شب است و پروازهای ایرانی و پروازهای چارتری خارجی به صورت هفتگی پرواز دارند.

بنابراین رفت و برگشت در پروازهای کوش آداسی ۷ روز زمان می‌برد.پس باید برای برنامه ریزی بهتر سفرتان، به این نکته نیز توجه داشته باشید.

که اگر می خواهید مدت زمان کم تری در کوش آداسی اقامت داشته باشید باید بلیط سیستمی ایرلاین های ترک را خریداری کنید که قیمت بالاتری دارند. ما این مورد را توصیه نمی کنیم زیرا قیمت تور کوش آداسی در این صورت برای شما بالاتر خواهد بود.

تور لحظه آخری کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی هتل ۵ ستاره UALL

در لارک ۳۶۰ قیمت تور کوش آداسی هتل ۵ ستاره UALL با تنوع زیادی ارائه می‌شود. شما می‌توانید در بین هتل های پکیج تور کوش اداسی، مقرون به صرفه ترین هتل ها را انتخاب کنید.

به طور مثال هتل سیگنیچر بلو و هتل آکوا فانتزی از هتل های معروف UALL کوش آداسی هستند. سایر هتل های ۵ ستاره UALL را می توانید در پکیج های مهرپرواز مشاهده و رزرو کنید.

در هنگام خرید تور کوش آدسی برای انتخواب هتل چه مواردی را باید توجه داشت !

در کوش آداسی نصبت به هتلی که انتخاب می‌کنید امکانات فراوان و قابل قبولی دریافت می‌کنید مثل استخر سرپوشیده و روباز، رستوران به زمین تنیس، آبگرم و ماساژ حمام ترکی و اینترنت و … که همه می‌تواند نیازها و انتظارات شما را برآورده سازد.

میتوان با مقایسه هتل ها هتل مورد نظر خود را انتخواب نمود.در این مطلب به چند هتل معروف کوش آداسی اشاره میکنیم 

هتل آداکوله

هتل ۵ ستاره با ۳۲۹ اتاق و دید و منظره ساحلی و جنگلی فوق العاده و با امکانات بسیار زیاد مانند استخر و غذاهایی باب میل ایرانی اتاق مساژ و … یکی از انتخاب‌های مناسب برای تور کوش آداسی است.

برای اطلاع از نرخ این هتل لطفا با همکاران ما در لارک ۳۶۰ در تماس باشید .

هتل آکوافانتاسی

یکی از هتل های ۵ ستاره فوق العاده است بهترین تفریحات آبی را در این هتل میتوان پیدا کرد . در این هتل، در هر سنی که باشید هتل لحظه‌ای اجازه نمی‌دهد بدون تفریح بمانید.

امکانات منحصر به فرد این هتل هر آدمی را سرگرم می‌کند. اما! اگر به دنبال هتل آرام و دنج هستید این هتل مناسب شما نیست.برای اطلاع از نرخ این هتل و قیمت تور کوش آداسی لطفا با همکاران پشتیبانی لارک ۳۶۰ در تماس باشید .

هتل پین بای هالیدی ریزورت

هتل ۵ ستاره عالی این هتل صفر ساحلی میباشد و زمین تنیس و بسکتبال و تفریحات آبی فراوان نوید یک سفر هیجان انگیز را به شما می‌دهد.اصلاح ریزوت در هتل ها به معنی کوه دریا جنگل و مناظر طبیعت میباشد میتوانید در انتخواب نوع اتاق ها یکی از این ویو ها را داشته باشید که به نصبت اتاق های استاندارد قیمت بالاتری دارند .

تور-کوش-آداسی-ارزان

مراکز دیدنی شهر کوش آداسی 

معبد آرتمیس که مربوط به روم باستان یکی از مهم‌ترین مراکز دیدنی در این شهر به‌شمار می‌آید.همچنین خانه مریم مقدس، جزیره کبوتر، پاموکاله و قلعه کوش آداسی از دیگر مراکز دیدنی شناخته شده هستند که دارای قدمتی تاریخی می‌باشند.در تور کوش آداسی حتما به این جاذبه های دیدنی سری میزنیم.

کوش آداسی

کوش آداسی 

تور کوش آداسی یک شهر ساحلی محبوب و زیباست که در قسمت جنوبی این کشور واقع شده است و چیزی حدود ۹۰ کیلومتر با شهر ازمیر فاصله دارد.

آب-و-هوای-کوش-آداسی

اگر به دنبال یک مقصد آرام‌بخش برای تعطیلات خود هستید تا بتوانید در آن به استراحت و کسب آرامش بپردازید و یا اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیزی هستید

که بتوانید انرژی خود را تخلیه نمایید، شهر کوش آداسی می‌تواند در هر حالت یک انتخاب ایده‌آل به‌شمار بیاید.

قیمت تور کوش آداسی

شهر بندری کوش آداسی با آفتاب های درخشان، دریای زیبا و تفریحات اش، یکی از بهترین مکان های ترکیه برای گذراندن تعطیلات است.بندر کوش آداسی را همه با سرگرمی های دوست داشتنی اش می شناسند.
از چند دهه گذشته تا کنون، کوش آداسی به مقصد مورد علاقه توریست های اروپایی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است.

و پیشرفت و توسعه صورت گرفته در زمینه هتل و هتل داری، باعث شده هتل های پراکنده در سواحل کوش آداسی همیشه پر از مسافر باشند.

هتل-های-ساحلی-کوش-آداسی

سفر به کوش آداسی، سفر در شهری متفاوت از ترکیه است.چرا می‌گوییم متفاوت؟ کوش آداسی علاوه بر سواحل کریستالی، تفریحات آبی و مراکز خرید مدرن، مناطق تاریخی مهم مثل یکی از عجایب هفت گانه (معبد آرتمیس و غار اصحاب کهف) را در خود جای داده است.

پس با خرید و رزرو تور کوش آداسی گشت و گذار تاریخی را فراموش نکنیدو حتما برای بازدید از این مراکز و مناطق تاریخی به همراه لیدر های باسابقه گروه گردشگری لارک ۳۶۰ همراه باشید .

البته کوش آداسی فقط ساحل و دریا ندارد بلکه در نزدیکی کوش آداسی، نقاط باستانی مانند پرینه و زیبایی های طبیعی شبه جزیره دیلک وجود دارند که از جاذبه های توریستی هستند و حتی توریست های عاشق آفتاب را برای سفری یک روزه جهت دیدن این جاذبه ها و مناظر، تشویق می کند.

تور لحظه آخری کوش آداسی

واحد پول کوش آداسی

واحد پول کوش آداسی ترکیه، لیر یا لیره (TL) می باشد.

اختلاف ساعت

اختلاف ساعت کشور ترکیه با کشور ایران، یک ساعت و نیم می باشد که از کشور ایران عقب تر میباشد.

طول پرواز تهران به کوش آداسی

پرواز تهران به کوش آداسی بصورت مستقیم نمیباشد زیرا که شهر کوش آداسی فرودگاهی ندارد و میبایست ابتدا از تهران با پرواز به شهر ازمیر (در ۷۵ کیلومتری کوش آداسی) رفت که حدودا ۳ ساعت طول می کشد و از آنجا بصورت زمینی و با اتوبوس به شهر کوش آداسی رفت که حدودا یک ساعت زمان می برد.

هتل-های-کوش-آداسی

تور لحظه آخری کوش آداسی

تور کوش آداسی ترکیه در فصول مختلف خصوصا بهار و تابستان در قالب پکیج های مختلف برگزار می گردد.

مزیت خرید تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی برای شما به صرفه‌تر است.زیرا باخرید تور کوش آداسی خدمات پرواز رفت و برگشت لیدر ترانسفر بیمه مسافرتی گشت شهری و غیره را دریافت میکنید و همچنین در زمان خود صرفه جویی مینمایید و نیاز ندارید هتل رزرو کنید و پرواز را جداگانه گانه و این در صورتی است که مبلغ تور از رزرو جداگانه هم کمتر میباشد 

خدمات تور کوش آداسی

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های کوش آداسی همراه با صبحانه و ناهار و شام، ترانسفر فرودگاهی،ترانسفر زمینی از ازمیر به کوش آداسی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان،گشت شهری و …

قیمت تور کوش آداسی

مدت تور کوش آداسی

تور کوش آداسی به مدت ۶ شب و ۷ روز برگزار می گردد.نمیتوانیم بیشتر از این زمان در کوش آداسی بمانیم و دلیل آن هم این است که پروازهایی که به کوش آداسی می‌روند رفت و برگشت‌شان ۷ روزه است.

به طور مثال پروازهایی که پنجشنبه به کوش آداسی می‌روند پنجشنبه هفته بعد بر می‌گردند. این قانون برای پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی چارتر شده صدق می‌کند.پس تورهای کوش آداسی فقط مدت اقامت ۶ یا ۷ روزه دارند.

نه میتوان کمتر از این تایم رزرو شود نه میتوان بیشتر از این تایم رزرو انجام داد  اما اگر شما اقامت کمتر بخواهید باید پروازهای ترک سیستمی را رزرو کنید که در این صورت قیمت تور شما خیلی گرانتر از حتی تور یک هفته‌ای می‌شود.

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی به چند پارامتر بستگی دارد؛

نوع پرواز، نوع هتل، تعداد شب های اقامت و زمان رزرو تور (اینکه در هفته های عادی باشد و یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند).

ایجاد شده با  توسط تیم تور لارک ۳۶۰

به اشتراک بگذارید:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 91031880-021 تماس بگیرید.